Pages

Monday, January 31, 2011

ANAK NG TOKWA: PUDTRIP

I SLEPT ALL DAY.
WHEN I WOKE UP PAST 10AM, I JUST HAD LUNCH.
WHAT ABOUT MEGA SPAGHETTI, AND TOGTOF.
SOUNDS GOOD EHH?

AND ALSO PORK ADOBO AND CHOPSUEY.

MEGA SPAGHETTI RECIPE:
PASTA
NESTLE CREAM
SALT & PEPPER TO TASTE
SOME GREEN LEAVES FROM NOWHERE BUT THE BACKYARD
AND
MEGA SARDINES. HAHA. 

TOGTOF RECIPE:
TOGUE
TOFU
ANO PA NGA BA.

ALSO HAD THE CHANCE TO SEE ONE MOVIE, 
WALA NA KASING IBANG MAPANOOD.
AYUN, MY AMNESIA GIRL. 10/10 STARS!

WENT BACK TO SLEEP AND WOKE UP PAST 7.
HAD DINNER, SKINLESS LONGGANISA
AND LEFTOVER MEGA SPAG. I LOVE LEFTOVERS ;)


THEN I WENT OUT AND HAD ONLY SEVEN BOTTLES OF BEER.
PUDTRIP NA RIN.
HOUSE SALAD AND SIZZLING TOFU.
AND GOOD MUSIC OF THE NINETY'S.
HILO NA KO.

PAUWI NA.
SA ISANG JEEP NA SINAKYAN KO.
MAY DALAGANG NAGTITINDA NG BUTCHE.
OO, YUNG GAWA SA MALAGKIT NA MAY PALAMANG MUNGGO.
LIMAMPISO ISA, BUMILI AKO NG APAT.
PUDTRIP NA NAMAN.
BUENA MANO.
SARAP. PABORITO KO RIN YON.
SA TONDO LANG AKO UNANG NAKATIKIM NON, AT MASARAP TALAGA.

No comments: